Taksi udruženja "SOS", "MB", "Delta", "Dežurni" i "Grand", neće učestvovati u mogućim protestima taksista, jer podržavaju odluku gradonačelnika, Igora Pavličića, da ne povećava cenu ove vrste prevoza.
@ VP - da se zna
Malo da vam pojasnim>
Sva ova udruzenja koja nisu za poskupljenje su ne legalna i treba ih zatvoriti. Ustvari nemaju ni jednog legalnog clana i nisu postupili u skladu sa zakonom i obaveznim novim ugovorima o clanstvu jer njihovi vozaci nemaju vazece taksi legitimacije, a ne mogu ni da ih dobiju zbog nagomilanih dogova porezza (500.000 din i vise). Dakle njima odgovara ovaj haos, oni nezele da promene svoja vozila, kao ni da poboljsaju svoje usluge.
A kako to ti VP znaš? Vodiš knjige tim udruženjima??? Napamet svašta može da se lupeta,ali ako si ti finansijski inspektor ili saobraćajni pa još usput i sve taxi fieme u N.S.proverio i kaznio zbog navedenih prekršaja,e onda ti skidam kapu na profesionalnosti i poslovnosti... :)
Malo da vam pojasnim>
Sva ova udruzenja koja nisu za poskupljenje su ne legalna i treba ih zatvoriti. Ustvari nemaju ni jednog legalnog clana i nisu postupili u skladu sa zakonom i obaveznim novim ugovorima o clanstvu jer njihovi vozaci nemaju vazece taksi legitimacije, a ne mogu ni da ih dobiju zbog nagomilanih dogova porezza (500.000 din i vise). Dakle njima odgovara ovaj haos, oni nezele da promene svoja vozila, kao ni da poboljsaju svoje usluge.
Znajući sve činjenice i status taxista u Novom Sadu,njihov socijaln i ekonomski položaj,ovo što sam do sada pročitao je više nego jadno... Dragi taxisti iz "renomiranih"firmi,shvatite da su vremena "bogaćenja" na taxiju PROŠLA! Nećete vi da plaćate ni poreze ni amortizaciju nego da ugušite konkurenciju,monopolizujete tržište,smanjite broj vozila,ostale oterate na biro i ulicu i radite po par sati dnevno da vozite skupa kola i živite iznad većine gradjana od kojih zaradjujete novac! Da,i mi bi voleli tako pa da za par meseci kupimo i po neki stan,vikendicu i nova kola svake 3 godine... Za vašu informaciju kao gradjanin i rodjeni novosadjanin,muka mi je od vas i vaših kukanja,gledanja ko i šta drugi rade a sopstvenu pohlepu neznate da obuzdate...pa makar i da je sakrijete. SRAM VAS BILO!!! Svaki novosadjanin vas se stidi,jer mi nismo tako odgojeni,samo smo vas se i previše nagledali za sve ove krizne godine, kako vam uvek fali još para...a rasipte se sa njima i pozirate po gradu sa novim vozilima! Dok gradjani ili ne rade ili jedva spajaju kraj sa krajem,i za kraj konstatacija koju treba svi dobro da prouče,NE TRAŽITE PREKO HLEBA POGAČU! Ostaćete i bez nje!!!
1. Svi plaćamo porez, i nemamo tretman kakav vi tražite.
2. Gospodine, živeo sam na sve strane na ovoj planeti, pa između ostalog relativno kratko vreme i u Cirihu. U većini zapadnih zemalja postoji građanska odgovornost, da prijavljuju krivična dela, ili sumnju na ista. Ni u Cirihu, ni u Njujorku, a bogami ni u Srbiji, neće se javni branilac pokrenuti dok neko ne podnese prijavu o krivičnom delu, a ne da svi ćutite o navodnom kršenju zakona i čekate da neko na imaginaran način to kršenje spreči.
3. Interesuje me ko je podneo tužbu ili prijavu protiv konkurencije koja navodno ne plaća dažbine i na takav način postiže nižu cenu usluga (tj. nelojalnu konkurenciju), jer na sva usta tvrdite kako su te cene neekonomske?
4. Ni ja se ne slažem sa vašom logikom da očekujete podršku tih istih građana preko čijih leđa želite da pregazite da bi samo vama bilo bolje, no iskreno vam želim da se nađete u njihovoj koži.
5. Kada neko upoređuje Švajcarsku i Srbiju, i smatra da može da radi na srpski način, ali sa švajcarskom platom, ništa drugo nije nego debil.
6. Ni vas niko ne tera da vozite po manjim cenama, vi biste samo da uništite i ostale da ne smeju da voze po nižim, a pre svega na štetu potrošača.
7. Vi ste izgubili kompas, i NEOBRAZOVANI BEZ IKAKVE ŠKOLE tražite podršku naroda koji grca u siromaštvu a potom i vlasti da vaša nestrateška služba bude zaštićena, jer smatrate da treba da u Srbiji zarađujete više od visokoobrazovanih. Naravno, možete vi da verujete šta god hoćete, ali podršku sa takvim stavovima nikada nećete imati.
Retko se vozim taksijem, ali obično auto koji dođe nije auto nego krš, i to prljavi krš koji se raspada sa prljavim i prostim vozačem.
OK. Shvatim da grešim u udruženju. Pozovem ove što imaju novija kola, tu je auto nov, ali je vozač obično penzioner koji noću radi kao noćni čuvar, a danju pošto pati od nesanice taksira, refleksi k'o u mrtvog konja. Ako nije penzioner onda je napaljeni klinac koji misli da je sa 90 dizelskih konja na reliju, pa muči i taj auto, a i mušteriju.
Ovakvo je 90% (ako ne i više) taksi prevoza u NS.
Ja sam za više cene, ali i novija tehnički ispravna vozila.
Shvatite, taksi nije gradski autobus da mogu svi da ga stalno koriste, taksi je luksuz.
Gosodine govorite o cenovnikeu, pa vi ga prvi ne poštujete naplaćujete koliko god možete, naročito od starih. Ko vam brani da vi dignete svoju cenu, nemojte tražiti da to urade i oni koji to neće. A vaša pretnja blokadom Novog Sad će se završiti kad tad, valjda i ovih 300000 građana imaju prava na svoj mir i nadam se da će grad preduzeti nešto da se grad ne blokira kadgod nekom padne na pamet.
1.Da trazim od drzave da me zastiti jer ja placam porez. To je normalno.
2.Svajcarska je navedena kao ideal.U pravnoj drzavi ja kao pojedinac ne bi trebalo nista da radim po tom pitanju. Postoje institucije koje se time bave. Javno pravobranilastvo na primer. Pa kada gradonacelnik izadje u javnost i kaze da nece da postuje ZAKON koji je donesen u SKUPSTINI SRBIJE. Pravobranilastvo reaguje.
3. Niko nije rekao da se nista ne radi. SITANS(strukovni sindikat ns taksista)je najavio tuzbu protiv samovolje gradonacelnikove i bogami najavio je i protes kao meru pritiska!
4. neslazem se uopste sa vasom logikom da ako ima toliko siromasnih i propalih u srbiji treba i ja da propadnem u siromastvo. Necu je nazvati debilnom logikom jer mi to moje kucno vaspitanje nedozvoljava.To mogu neki...tako neki!
5.moderatoru pozdrav sto nije cenzurisao kada nas nazivaju debilima!
6.e pod &: se slazem sa vama da taksi nije SRATESKA sluzba. Stoga nevidim razlog da ne poskupi.MI nikoga NETERAMO da se vozi taksijem. Nije obaveza.Ako vam je skupo ima i drugih vidova transporta. Kada moze u BG,SU,ČA i ostalim gradovima Srbije, moze i u NS!
i pod 7.sa ovim prekidam ovu jalovu diskusiju sa vama jer niti vi mene mozete ubediti da mi je mesto medju onih milion nezaposlenih i na ivici egzistencije a nita ja vas da se vozite sa taksijem kada poskupi. A POSKUPICE!!!
Gospodine, vi tražite od države da vam udovolji i digne minimalne propisane cene, a istovremeno vičete kako država nije u stanju da vas zaštiti - naravno ignorišemo činjenicu da NISTE URADILI AMA BAŠ NIŠTA pa da vas država zaštiti od nelojalne konkurencije ako uopšte postoji (sa tom debilnom opaskom o Švajcarskoj), otprilike kao kada jedan dan dođete kući, zateknete opljačkan stan, i ne zovete policiju već očekujete da isti telepatijom saznaju da ste opljačkani, dok svo vreme po raznoraznim internet forumima vičete kako država nije u stanju da vas zaštiti od lopova. Taksi NIJE STRATEŠKA SLUŽBA, i u državi sa ovoliko problema koliko ima naša, ne bi trebao da bude na vrhu liste prioriteta, da samo vama bude bolje, dok u državi imamo milion nezaposlenih, i milion onih koji žive ispod svakog nivoa osnovne egzistencije.
ponovo zamena teza.Niko nije rekao da taksisti hoce kavijar, jahte i svajcarski standard. Receno je da je to nedostizno ljudima sa 20 000din pa i taksistima. sto se tice auta. Da imam ga ali mi ga nije tata ostavio u nasledje vec sam digao kredit.Meni auto nije za luksuz nego sredstvo za rad.To su razlicite stvari. A sto se tice onog najvaznijeg: kolege koji pristaju da rade po ovim smesno niskim cenama to rade tako sto svesno odustaju od placanja svega sto bi jedan privatan preduzetnik morao da placa. znaci: porez, socialno i zdravstveno osiguranje itd. Posto drzava nije u stanju da mene zastiti od takvih sa damping cenama ja onda imam manje posla pa ni ja nemogu da imam socialno,penziono i zdravstveno osiguranje! Tu dragi moj G. niko nije na dobitku ni ja ni on sem vas koji se vozikate za 100 dinara. Drzava je donela ZAKON. On bi morao da se postuje. Sluzi da zastiti mene koji placam porez i ostale dazbine. Samim tim i drzava dobija jer se puni buzet. E sad druga stvar je sto nama idi izbori pa se pravila i ZAKONI ne postuju, Svajcarska je pomenuta u tom smislu kao zemlja gde je tako nesto nezamislvo a ne kao ekonomska MEKA gde bi vi nas sve poslali!!
CENA CE SE PROMETITI: SAMO JE PITANJE VREMENA!!!
Ja ne znam zašto moderator ne objavljuje moje odgovore ovim taksistima, kada u njima ništa ružno nisam rekao. No za ovog poslednjeg - ne gospodine, vi ste, kao takstista sa bez sumnje visokim obrazovanjem, zasluženo odlučili da želite da jedete kavijar, ali preko leđa drugih. Vi dignite cene, ali ne sprečavajte druge koji imaju ekonomsku računicu da budu jeftiniji, i niko vam neće ništa reći. Niste najugroženiji sloj u ovoj državi pa da imate tretman belih medveda. A o kukanju o "propadanju" - molim vas, drugi građani nemaju da plate nikakav auto, a kamoli da ga povremeno menjaju, pa nisu još propali. Ako želite da živite na visokoj nozi od takstiranja, bez ikakvog obrazovanja i opstrukcijom građana kad god vam nešto nije po volji, idite u inostranstvo pa zaradite. Ovo nije zemlja gde možete da imate jahtu ako ste takstista.
Stvar je vrlo jednostavna. Bavljenje ovim nasim poslom zahteva odredjeno ulaganje. To ulaganje mora biti ugradjeno u cenu nasih usluga.Prosto. Ova sadasnja cena nas na duze staze unistava!!! Sto se tice komentara kako ce radnici sa 20 000 dinara plate da se voze taksijem. Odgovor je isti, za na primer: kako ce ti isti radnici sebi da priuste kavijar?. Nazalot tesko ili samo ponekad. Prosto to je tako. Mi da bi opstali moramo dici cene ili propadamo. Zato je jedino resenje PROTEST I BLOKADE!!!
@crveni taxi - ne vidim gde je pakost, ja realno vam predočim neke činjenice, a Švajcarsku je pominjao vaš kolega, a ne ja - ja sam mu odgovorio na njegovu logiku istom takvom. I niko ne spori da treba da jedete i meso, i da treba da imate internet, ali gospodine, u Srbiji puno ljudi TO NE MOŽE, i nemaju NIKAKVU zaštitu kakvu vi tražite. Ja razumem vašu potrebu i želju da rešite svoj problem ne obazirući se na probleme drugih, ali mi je nejasno da zaista očekujete bilo kakvu podršku građana za rešavanje problema na silu - onih istih građana, koji rade po ceo dan za manje novca koliko vama preostane nakon što sve ovo pobrojano odbijete (iako su vam računice izuzetno opšte i ne oslikavaju ni izbliza pravo stanje), onih građana koji su ostali bez posla jer su razni tajkuni i/ili država razbucali njihova preduzeća, oni građani koji mesecima nisu primali plate (a zamislite, hoće da jedu meso, razmažena banda). Ti građani NEMAJU ŠANSE DA KUPE BILO KAKAV AUTO, a kamoli da ga menjaju svakih par godina. I sa velikim (na žalost) brojem takvih građana, vi ste ovde zapenili i tražite, čak zahtevate da drugi moraju biti naterani da naplaćuju svoje usluge po većim cenama, jer vam se tako hoće, iako evidentno neki od njih to ne žele. Ako vam se u ekonomski propaloj zemlji zarađuje kao u Švajcarskoj, trenutno pomaže samo da tamo odete, kao i mnogi koji su na to bili primorani.
Nerazumem odakle toliko pakosti. Taksista vam je lepo objasnio. Neznam sta nije jasno.O kakvom monopolu ili svajcarskim platama vi pisete. Pa minimalna voznja je 100 dinara. monopol? Zar vam pokazana racunica nista ne govori. 27000 dinara mesecno. Od cega treba jednom godisnje izdvojiti 30000 hiljda za registraciju, nove gume 15000-20000, akumulator 5000 i ko zna sta sve jos. i ako necemo da ostanemo bez posla moramo svake 2 do 3 godine kupiti drugo vozilo. Posto je nase izraubovano. To nas kosta kao sto je kolega rekao 100 eura mesecno(da se odvoji od onih 27 000 dinara sa pocetka price). I sad ja vas pitam kako? U slucaju da nam se auta raspadnu pod nama nacice mo se u bez izlaznoj situaciji!
I molim oprostite na gramatici. Ipak sam ja samo taksista ali i pored toga i moja deca i ja volimo da jedemo, da nam je zimi toplo a eto volimo i internet u 21 veku!!!
Ne razumem zašto mi odgovor nije objavljen - no evo ponovo, ukratko. @Taxista - probajte da, vašom prepametnom logikom, NE RADITE AMA BAŠ NIŠTA. Kako vi iz nekog razloga očekujete rezultate kada ne radite ništa, uz opasku "nismo u Švajcarskoj nego u Srbiji", pretpostavljam da ćete ne radeći apsolutno ništa da zaradite platu. A vezano za ove računice - gospodine, na žalost ostaćemo uskraćeni za slične računice ljudi koji imaju još manja primanja - oni znate nemaju novca za internet, kao i da po ceo dan vise na njemu ostavljajući komentare, zato, da upotrebim vaš način, NEMOJTE VIŠE DA VAS ČUJEM. Izvolite idite u Švajcarsku, ako želite da zarađujete kao švajcarski taksista.
Znači od 502.200 dinara oduzmemo 168.000 dinara za poreze i doprinose , ostane nam 334.200 dinara. Podelimo sa 12 meseci dobijemo da je to 27.850 dinara. Znači iz tih 27.850 dinara mesečno treba registrovati auto, održavati ga, nove gume, pranje vozila, punjenje klime... Da bi za 3-4 godine kupio drugi auto, jer ovaj će za to vreme da skikne. Treba ostavljati 100 eura mesečno. Sve to iz ovih 27.850 dinara... Ili plaćati lizing... Nemojte više da Vas čujem...
Hvala. Imam dva zakljucka. Pitanje je bilo vrlo prosto - koliko, odgovor je trebao biti - jedan broj. Covek kada umesto jednog trazenog broja napise dvadeset uz propratni tekst od deset redova, obicno ne govori istinu, to zna svaki prosecno pametan covek, ili koji bar ima malu decu. Ocekujem znaci da je ipak dosta vise. Drugo, cak i ako je istina, ako se uporedi sa tezinom posla, stresom, odgovornoscu, obrazovanjem tj strucnoscu, plata je vise nego odlicna.
Evo ja ću Vam reći koliko taksista u proseku ima zaradu. Za 1 h taksista u Novom Sadu u proseku ima bruto pazar 350 dinara(2-3 vožnje) . Za 40 h nedeljno taksista napravi bruto pazara 40x350=14000 dinara. Od toga za gorivo u najboljem slučaju (znači da se nije mnogo razan vozikao) treba min 1/3 tj. Oko 4700 dinara( ne voze svi na plin kao sto Vi kažete, većina taksisa koja imaju bolja i mladja vozila su na evrodizel. A i oni koji su u novija vozila ugradili plin keširali su 1000 eura za taj plin. Recimo novusovi golfovi troše u gradskoj vožnji oko 12 litara plina, a sa klimom 14-15). Tako da nedelnjo kada se odbije gorivo ostaje 9300 dinara. U mesecu ima 4 i po nedelje , tako da je to 9300 x 4,5=41850 dinara mesečno. 12 meseci x 41850 = 502200 dinara godišnje . E iz tih 502200 dinara treba platiti godišnje porez i doprinos 168.000 dinara , živeti, registrovati auto, popravljati ga, nove gume, , puniti klimu, obnavljati taxi dozvolu sa gradskim i republičkim taksama, i ko zna šta još.
Mene stvarno sad zanima tacno koliko ti zaradis u svom taksiju za 40 sati nedeljeno, ako nije tajna, kad je ovolika kuknjava, kao i koliko smatras da bi trebao. Posebno s osvrtom da ocekujes da ti drzava/grad omoguci vecu cenu. Kad budes napisao procenu kolika zarada treba da ti bude, imaj u vidu da npr lekar koji se skolovao 10-14 godina duze od tebe ima 50000, profesor u skoli 40000, da ne spominjem radnike koji su isto ili vise obrazovani od tebe i imaju najvise 20000. Izvini sto toliko spominjem obrazovanje, ali tvoja nepismenost je neverovatnih razmera, za ovakav tekst bi ti jedva bila poklonjena prolazna ocena u nizim razredima osnovne skole.
Jeste. Mi zivimo u svajcarskoj i sve ce se resiti ako podnesemo prijavu.Super.Pa covece da li ti svatas da gradonacelnik mora po zakonu da nam da cenovnik. Po zakonu. I njega bas briga! zasto? pa izbori se blize a sudije se boje za svoje straznjice i on to zna.Tako da je nama jedini izlaz u protestu i blokadi. Na silu se odgovara samo tako. Lepim smo probali i eto ne ide!
Taksisti su se protuustavno izborili da se limitira broj taksista,obezbedili za neke monopol, to nije urađeno ni za jednu struku, niti preduzetništvo, sada se borite da taj monopol ima cene iznad mogućnosti prosečnog građanina. Gospodi vi i ne vozite na benzin nego na gas. Da se uporedimo vi i ja ja "moram" da radim za 20000 mesečno, ne štiti me država, i ja moram da živim od tih para, nemam šanse da moje probleme prevalim na društvo pa da mi je plata koliko meni treba. Ako mi se ne sviđa ima ko hoće. Pravilo tržišta treba da se odnosi i na vas, tarifa je tolika, ko se ne uklapa neka radi nešto drugo, zašto mislite da samo vama treba neko da obezbedi takve prihode da dobro živite od pet tura dnevno.
@Taxista - gospodine, a što vi, kada ste toliko prepametni i stručni, ne podnesete prijavu? Imate saznanje da neko ne plaća poreze i ne radite ništa? Niko od komentatora ne uzima u obzir da se nešto nelegalno radi, to je posao za policiju a ne ekonomiju.
Nezaposlenost najveca u evropi. Korupcija takodje. Zdravstvo,skolstvo, socialna zastita-najgori itd...ali dok je kosovo srce srbije i dok je taksi 100 dinzi sve je ok!!! cveta cvece!
Ljudi u Novom Sadu je taksi usluga toliko jeftina da se ide u minus. Neisplati se njima u sos da rade za te are. Nego oni neplaćaju poreze i doprinose i imaju krševe koje stalno na gurku treba paliti. To je cena toga što rade. Taxista u Novom Sadu ima po prvom pređenom kilometru 64 dinara, taxista u Subotici ima po prvom predjenom kilometru 110 dinara, taxista u Nišu ima po prvom predjenom kilometru 140 dinara a taxista u Beogradu ima po prvom pređenom kilometru 195 dinara. I prema vašim komentarim ispada da taxista u Novom Sadu ima dovoljno dobru cenu . Znači da taxista u Beogradu je milioner jer ima 3 puta veću cenu. Nemojte više.
Kao prvo gospodin aleksandar petrovic nije taksista. on je vlasnik udruzenja. On nemoze da govori u ime taksista jer su nasi i njegovi interesi obrnuto proporcionalni. To jest njemu se isplati da ima 300 vozila u udruzenju koja rade za kiki-riki i njemu placa 100 evra clanarine mesecno.( na koji usput receno neplaca nikakav porez, proverite novinari!!). Poznajem mnogo ljudi iz tih gore navedenih udruzenja koji ce izaci na protest bez obzira sta gazde izjavljuju u novinama. Shvatite , ti koji i hoce da rade po ovim cenama ne placaju poreze ni doprinose pa stoga godinama nemaju ni socialnu ni bilo kakvu drugu zastitu. posto na trziste istupaju sa takvim damping cenama ni mi koji hocemo da radimo legalno i da sve uredno placamo to nemozemo. zato je i izglasan ovaj anti-damping zakon na REPUBLICKOM NIVOU U SKUPSTINI SRBIJE!! i gospodin gradonacelnik je duzan da ga postuje bez obzira na njegovu kampanju za ponovni reizbor!!
@Mučenik taxista - iako razumem da taksisti žele da žive na visokoj nozi (ako ništa drugo bar na nivou taksiste u Londonu), kao i svako što želi, jer ste godinama učili škole i postigli visoko obrazovanje potrebno da se postigne takav nivo primanja, ne mislite li da ste pogrešili zemlju? Ovo nije London niti Engleska, ovo je Novi Sad u Srbiji, jednoj ekonomski propaloj zemlji. Niko ne spori da vam nije lako - ali nije teško samo vama pa da vi budete neki beli medvedi koje je neophodno zakonom zaštititi. Teško je mnogima, hiljadama ljudi koji su ostali kao tehnološki višak, koji ne primaju plate mesecima, koji imaju primanja ispod svakog proseka. I oni bi da jedu meso. Ako ova udruženja već imaju ekonomsku računicu da mogu da voze po tim cenama, onda se ili prilagodite, ili niste za taj posao. Zamisli to kada bi svako hteo da bez visokog obrazovanja živi na visokoj nozi, pa traži da se uklone svi oni koji rade ispod neke cene koju je on odredio. Malo realnosti nije na odmet.
Uredan poreski platisa i taksista sa obe legetimac
Predpostavljamo da će GSP 1.novembra imati zimske gume a isto tako i svi taksisti u gradu Novom Sadu jer su im pojedini gradski čelnici obezbedili najnižu ekonomsku cenu taksi usluge pa će moći kupiti zimsku opremu i bezbedno voziti gradjane Novog Sada o kojima stvarno vidi se razmislja gradska vlast...
Sta ti vozis,"Hamera" ili "Volgu"...jesi uracunao voznje pod "minimalnom cenom"???Po tvojoj matematici vozilo ti trosi 1l/km i da je tako niko ne bi vozio.
Pokusavaju da izguraju nesto zato sto im se isplati, vrlo logicno. Ispravno je da trziste odredi cenu. Znaci ok, imate tih par udruzenja i ako hocete jeftinije njih zovite. A ako hocete da po vas dodje nova golf petica sa klimom itd onda naravno za to treba da se plati vise. Ali jedino je trziste to koje ce da kaze koliko su gradjani spremni da plate za tu uslugu. Ja se licno ne vozim taksijem nikada, imam svoja kola ali da treba da zovem naravno da bih zvao jeftino udruzenje za 120 din nego skuplje za 170. Ne znam sta mi znaci voznja u boljim kolima 3 min i zasto bih za to placao 50 din vise. Kome odgovara neka zove. Sto se tice jeftinih udruzenja poseban akcenat bih stavio na striktnu kontrolu ispravnosti vozila koja bi morala za zadovoljavaju bezbednosne standarde, i eto prilike da se poveca cena, sami ce je podici ako budu morali da odrzavaju kola na boljem nivou. Isto je i za kontrolu uplate doprinosa i poreza.
Treba valjda i taxista da jede meso. A dali moze za voNje od 120-130 din da sipa gorivo održava auto, pali klimu i dr???
za 3000 bruto pazara treba 1200 goriva. Znači taxisti ostaje 1800 din. Lepa zarada . Ali od tih 1800 treba platiti udruženje,poreze,održavanje auta, punjenje klime...
grad/pokrajina/republika treba da propise minimalne uslove za taksi vozila a trziste treba da formira ekonomsku cenu pri kojoj je te uslove moguce ispuniti i to je to, nema grad sta vise da se mesa.
Predlažem da oni koji žele skupi taksi neka koriste njihove usluge, svi znamo koji su to, a oni koji su jeftiniji dostupniji nama, neka ostanu kakvi su i do sada, "SOS", "MB", "Delta", "Dežurni" i "Grand" hvala im što postoje. Sviđaju mi se ovi filozofi, neka meso bude 2000 dinara koji nemaju para za njih je korenje.
* * *
Bilo bi veoma lepo kada bi poreska uprava objavila koliko njih duguje za porez i doprinose, i koji su iznosi u pitanju. Taxi nije socijalna kategorija, i ne treba uništavati ostale legalne taksiste nelojalnom konkurencijom pod sponzorstvom grada.
Ko nema para za taxi neka se vozi gradskim prevozom!
Mislite o tome...
Da li gospodin Petrović plaća poreze od ubrane članarine i iznajmljivanja tabli u iznosu od 2750 dinara nedeljno po jednom taksisti?
koliko svi znaju gospodin Petrović nije auto taksi prevoznik već pruža uslugu primopredaji vožnji taksi prevoznicima. On nema troškove goriva ,amortizacije... I prema tome nema pravo da učestvuje u formiranju cena taksi usluga. On može da učestvuje u formiranju cena zakupa frekvencije kod RATEL-A.
dali gospodin Petrović i dalje izdaje svoje krovne oznake divljacima?
Evo epiloga od onolike dernjave po forumu.Znaju dobro da bi ih pola sedelo po pola dana u kolima jer je trziste takvo kakvo jeste.Naravno ovo nije razlog da im se konacno ne uvedu fiskalne kase!
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Deo taksista neće poskupljenje
Novi Sad
•25.08.2011.
•10:40 > 11:24
Komentari 45
bilo ko!
Malo da vam pojasnim>
Sva ova udruzenja koja nisu za poskupljenje su ne legalna i treba ih zatvoriti. Ustvari nemaju ni jednog legalnog clana i nisu postupili u skladu sa zakonom i obaveznim novim ugovorima o clanstvu jer njihovi vozaci nemaju vazece taksi legitimacije, a ne mogu ni da ih dobiju zbog nagomilanih dogova porezza (500.000 din i vise). Dakle njima odgovara ovaj haos, oni nezele da promene svoja vozila, kao ni da poboljsaju svoje usluge.
A kako to ti VP znaš? Vodiš knjige tim udruženjima??? Napamet svašta može da se lupeta,ali ako si ti finansijski inspektor ili saobraćajni pa još usput i sve taxi fieme u N.S.proverio i kaznio zbog navedenih prekršaja,e onda ti skidam kapu na profesionalnosti i poslovnosti... :)
VP
Sva ova udruzenja koja nisu za poskupljenje su ne legalna i treba ih zatvoriti. Ustvari nemaju ni jednog legalnog clana i nisu postupili u skladu sa zakonom i obaveznim novim ugovorima o clanstvu jer njihovi vozaci nemaju vazece taksi legitimacije, a ne mogu ni da ih dobiju zbog nagomilanih dogova porezza (500.000 din i vise). Dakle njima odgovara ovaj haos, oni nezele da promene svoja vozila, kao ni da poboljsaju svoje usluge.
bilo ko!
G
2. Gospodine, živeo sam na sve strane na ovoj planeti, pa između ostalog relativno kratko vreme i u Cirihu. U većini zapadnih zemalja postoji građanska odgovornost, da prijavljuju krivična dela, ili sumnju na ista. Ni u Cirihu, ni u Njujorku, a bogami ni u Srbiji, neće se javni branilac pokrenuti dok neko ne podnese prijavu o krivičnom delu, a ne da svi ćutite o navodnom kršenju zakona i čekate da neko na imaginaran način to kršenje spreči.
3. Interesuje me ko je podneo tužbu ili prijavu protiv konkurencije koja navodno ne plaća dažbine i na takav način postiže nižu cenu usluga (tj. nelojalnu konkurenciju), jer na sva usta tvrdite kako su te cene neekonomske?
4. Ni ja se ne slažem sa vašom logikom da očekujete podršku tih istih građana preko čijih leđa želite da pregazite da bi samo vama bilo bolje, no iskreno vam želim da se nađete u njihovoj koži.
5. Kada neko upoređuje Švajcarsku i Srbiju, i smatra da može da radi na srpski način, ali sa švajcarskom platom, ništa drugo nije nego debil.
6. Ni vas niko ne tera da vozite po manjim cenama, vi biste samo da uništite i ostale da ne smeju da voze po nižim, a pre svega na štetu potrošača.
7. Vi ste izgubili kompas, i NEOBRAZOVANI BEZ IKAKVE ŠKOLE tražite podršku naroda koji grca u siromaštvu a potom i vlasti da vaša nestrateška služba bude zaštićena, jer smatrate da treba da u Srbiji zarađujete više od visokoobrazovanih. Naravno, možete vi da verujete šta god hoćete, ali podršku sa takvim stavovima nikada nećete imati.
i
OK. Shvatim da grešim u udruženju. Pozovem ove što imaju novija kola, tu je auto nov, ali je vozač obično penzioner koji noću radi kao noćni čuvar, a danju pošto pati od nesanice taksira, refleksi k'o u mrtvog konja. Ako nije penzioner onda je napaljeni klinac koji misli da je sa 90 dizelskih konja na reliju, pa muči i taj auto, a i mušteriju.
Ovakvo je 90% (ako ne i više) taksi prevoza u NS.
Ja sam za više cene, ali i novija tehnički ispravna vozila.
Shvatite, taksi nije gradski autobus da mogu svi da ga stalno koriste, taksi je luksuz.
ZoranNS
taxista
2.Svajcarska je navedena kao ideal.U pravnoj drzavi ja kao pojedinac ne bi trebalo nista da radim po tom pitanju. Postoje institucije koje se time bave. Javno pravobranilastvo na primer. Pa kada gradonacelnik izadje u javnost i kaze da nece da postuje ZAKON koji je donesen u SKUPSTINI SRBIJE. Pravobranilastvo reaguje.
3. Niko nije rekao da se nista ne radi. SITANS(strukovni sindikat ns taksista)je najavio tuzbu protiv samovolje gradonacelnikove i bogami najavio je i protes kao meru pritiska!
4. neslazem se uopste sa vasom logikom da ako ima toliko siromasnih i propalih u srbiji treba i ja da propadnem u siromastvo. Necu je nazvati debilnom logikom jer mi to moje kucno vaspitanje nedozvoljava.To mogu neki...tako neki!
5.moderatoru pozdrav sto nije cenzurisao kada nas nazivaju debilima!
6.e pod &: se slazem sa vama da taksi nije SRATESKA sluzba. Stoga nevidim razlog da ne poskupi.MI nikoga NETERAMO da se vozi taksijem. Nije obaveza.Ako vam je skupo ima i drugih vidova transporta. Kada moze u BG,SU,ČA i ostalim gradovima Srbije, moze i u NS!
i pod 7.sa ovim prekidam ovu jalovu diskusiju sa vama jer niti vi mene mozete ubediti da mi je mesto medju onih milion nezaposlenih i na ivici egzistencije a nita ja vas da se vozite sa taksijem kada poskupi. A POSKUPICE!!!
G
taksista
taksista
CENA CE SE PROMETITI: SAMO JE PITANJE VREMENA!!!
G
maxi taxi
G
crveni taxi
I molim oprostite na gramatici. Ipak sam ja samo taksista ali i pored toga i moja deca i ja volimo da jedemo, da nam je zimi toplo a eto volimo i internet u 21 veku!!!
Sitans
G
Taxista
Mb
Taxista
mb
taxsista
ZoranNS
G
ogorcen
Taxista
taxsista
Samo kazem
Nadjite se na pola puta vi sto hocete skuplje malo popustite vi sto necete malo podignite cenu i eto
G
Djoko Djurić
semtex
obican gradjanin novog sada
Mučenik taxista
za 3000 bruto pazara treba 1200 goriva. Znači taxisti ostaje 1800 din. Lepa zarada . Ali od tih 1800 treba platiti udruženje,poreze,održavanje auta, punjenje klime...
Tiberius
ZoranNS
Marko NS
Bilo bi veoma lepo kada bi poreska uprava objavila koliko njih duguje za porez i doprinose, i koji su iznosi u pitanju. Taxi nije socijalna kategorija, i ne treba uništavati ostale legalne taksiste nelojalnom konkurencijom pod sponzorstvom grada.
Ko nema para za taxi neka se vozi gradskim prevozom!
Mislite o tome...
Taksista PAN
koliko svi znaju gospodin Petrović nije auto taksi prevoznik već pruža uslugu primopredaji vožnji taksi prevoznicima. On nema troškove goriva ,amortizacije... I prema tome nema pravo da učestvuje u formiranju cena taksi usluga. On može da učestvuje u formiranju cena zakupa frekvencije kod RATEL-A.
dali gospodin Petrović i dalje izdaje svoje krovne oznake divljacima?
semtex
neko iz mase
TT
M
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H